Українська
мова.
Тема. Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків (с. 81-83)
Хід уроку.
1. Вивчення нового матеріалу.
а) перегляд відео.
Руханка-танок "Зима"за посиланням
2) Робота за підручником (Українська мова та читання, Частина І)
- 1. Опрацювати Вправи 1, 2 с.81-82.
- 2. Вправа 4, с.82 (виконати усно).
- 3. Вправа 5, 6, с. 83 ( виконати письмово).
- 4. Творче завдання. Вправа 3, с.82(усно)
- Домашнє завдання. Повторити правила, ст. 78, 80; виконати вправу 7,
с.83 (письмово).
Читання
Тема.Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби».
Хід уроку
1. Робота за підручником (Українська мова та читання, Частина ІІ)
Опрацювання тексту Оксани Кротюк «Наші скарби», ст.83-84.
1. Читання тексту вголос.
2. Словникова робота (ст.83).
4. Аналіз тексту. Робота над завданнями, с.84.
5. Підготувати переказ тексту.
Руханка-танок "Гра в сніжки"за посиланням
6.Знайти у мережі Інтернет біографію Оксани Кротюк.
Математика.
Тема. Різі способи обчислення суми. Розв’язування задач на додавання та обернені до них(№№37- 46, с. 10-11)
Хід уроку.
1. Опрацювати відео.
Рухлива гра: «Пройдись, як...»за посиланням
2. Виконати письмово 40,43,44
Домашнє завдання 45,46
Я досліджую світ
Тема. Чому квіткові – найпоширеніші рослини на Землі?(с. 76- 77)
Хід уроку.
Подивіться відео, дізнаєтеся, які органи мають квіткові рослини, як розмножуються і розвиваються.
Опрацюйте матеріал на с. 76 -77 підручника "Я досліджую світ".
Пригадайте, яку будову мають різні групи рослин ? Підготуйтесь висловити свою думку.
Поміркуйте, які рослини ростуть у твоєму рідному краї .
Технології і дизайн.
Тема: Світ невідомий. " Пташки взимку"Хід уроку. - Ознайомтесь з матеріалом, поданим у посібнику" Маленький трудівничок" с.51 , 55 .
- Перегляньте зразки пташок , які можна зробити своїми руками.
Немає коментарів:
Дописати коментар