Українська мова
Тема. Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (с.99-100, впр. 1-7)
Хід уроку
Вправа 1. Прочитай повідомлення Ґаджика. Випиши виділені сполучення слів.
Спокійна річка, чудове місто, підземний лабіринт
Проведи дослідження! (с. 99)
Ознайомлення з правилом про родові закінчення прикметників.
Перегляд відео:
Вправи 3, 5 (письмово)
Пригадай! Рід прикметника ми визначаємо за іменником, з яким він пов'язаний.
Виконай вправу за посиланням
Підсумок уроку
- Як змінюються прикметники?
- Які закінчення мають?
с. 100, впр.7 (письмово) Прочитай і спиши текст. Встав пропущені закінчення прикметників.
Математика
Тема. Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач.(№№ 192- 202)
Опрацювати посилання.
Виконати
письмово 195, 196, 198
Домашнє завдання 201, 202
Я досліджую світ
Тема. У чому неповторність різноманітного світу тварин? (с. 91-92)
Доведи, що тварини належать до живої природи. Які дослідження проводять зоологи?
Опрацювати матеріали презентації.
Переглянути відео:
Опрацювати статтю у підручнику (с.91-92)
Англійська мова
Урок 5 (с.62)
Task 1: Learn new words.(Вивчіть нові слова та запишіть їх в словничок).
fruit (фут) фрукти
vegetables (веджетаблз) овочі
healthy (хелсі) здоровий
unhealthy (анхелсі) нездоровий
Task 2: Впр. 1, ст.41 Sort out. (Розсортуй)
Впр. 2. Послухай. Прочитай і напиши відповідь Yes, he/she has. or No, he/she hasn"t.
Наприклад: переклад
1. Мене звати Аня.Я маю яблуко, салат і сирний бутерброд.
Чи Аня має здоровий обід?
Yes, she has.(Так, вона має)
Немає коментарів:
Дописати коментар