Українська мова
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Дізнаюсь більше про прикметник"
Ґаджикові, Родзинці, Читалочці й Щебетунчикові цікаво, що ти знаєш про прикметник. Виконай їхні завдання.
Завдання виконуй у зошиті.
Завдання 1. Добери до кожного іменника прикметник з довідки і запиши.
Україна _____________
літо _______________
океан_______________
Довідка: глибокий, посушливе, рідна
Завдання 2. Зміни сполучення слів за числами і запиши.
Однина Множина
зимове свято ______________
небезпечна дорога ______________
_________________ дорогі прикраси
_________________ жовті листки
Завдання 3. Прочитай сполучення слів.Встав пропущені закінчення. Над прикметниками познач їх рід.
чист___ повітря
кімнатн___ рослина
кам'ян___ будинок
Завдання 4. Добери якомога більше прикметників до поданих слів і запиши.
Хмара (яка?) ____________________________________________________
Друг (який?)_____________________________________________________
Завдання 5. Напиши текст про погоду за вікном (3-4 речення). Використай прикметники.
Читання
Тема. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі "Дорога, що нікуди не вела"(с. 105- 107)
Опрацюйте відео за посиланням
Опрацювання казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».(с. 105- 107)
— Чи сподобалася вам казка?
— Які почуття вона у вас викликала?
— Над чим примусила замислитись.
Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.
— Де розходилися три дороги?
— Куди вела кожна з них?
— Яка дорога найбільше цікавила Мартіно?
— Яким був Мартіно?
— Чому люди прозвали його Вперта Толова?
— Як він до цього ставився?
— Коли Мартіно попрямував таємничою дорогою?
— Якою була ця дорога?
— Знайдіть та прочитайте її опис.
— Які слова свідчать про те, що дорога була нелегкою?
— Хто зустрів Мартіно?
— Про що він розмірковував, побачивши пса?
— Куди його привів пес?
— Яким перед ним постав палац?
— Хто стояв на балконі?
— Як зустріла його прекрасна сеньйора?
— Яка розмова відбулася між ними?
— Що подарувала йому сеньйора?
— Про кого він думав, вибираючи речі?
— Хто допоміг йому повернутися до села?
— Як зустріли його односельці?
— Чи повірили в його розповідь?
— Чому інші мешканці села поверталися ні з чим?
Характеристика головного героя.
— Серед поданих слів оберіть ті, що характеризують Мартіно.
Скупий, впертий, жорстокий, брехливий, наполегливий, відвертий, сміливий, підступний, настирливий, турботливий,
ПІДСУМОК УРОКУ
— Який твір читали на уроці?
— Чого він нас навчає?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Переказувати казку (с. 105-107).
Математика
Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354- 138. Розв'язування рівнянь і задач. (№№ 213- 222)
Опрацювати посилання
Виконати
письмово 216, 219, 220
Домашнє завдання 221, 222
Я досліджую світ
Тема. Як комахи заселили нашу планету? (с. 93-94)
Перегляньте відео:
Опрацюйте презентацію
Опрацювати статтю у підручнику (с. 93-94)
Технології і дизайн
Тема. Морозиво - ріжок. Виготовлення морозива за зразком.
Зробіть морозиво у техніці оригамі.
Немає коментарів:
Дописати коментар