вівторок, 16 лютого 2021 р.

17.02

Українська мова

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Дізнаюсь більше про прикметник"

 Ґаджикові, Родзинці, Читалочці й Щебетунчикові цікаво, що ти знаєш про прикметник. Виконай їхні завдання.

Завдання виконуй у зошиті.

Завдання 1. Добери до кожного іменника прикметник з довідки і запиши.

Україна _____________

літо _______________

океан_______________

Довідка: глибокий, посушливе, рідна 

Завдання 2. Зміни сполучення слів за числами і запиши.

  Однина                                  Множина

зимове свято                     ______________

 небезпечна дорога          ______________

_________________        дорогі прикраси

_________________        жовті листки

Завдання 3. Прочитай сполучення слів.Встав пропущені закінчення. Над прикметниками познач їх рід.

чист___    повітря

кімнатн___  рослина

кам'ян___ будинок 

Завдання 4. Добери якомога більше прикметників до поданих слів і запиши.

Хмара (яка?) ____________________________________________________

Друг (який?)_____________________________________________________

 Завдання 5. Напиши текст про погоду за вікном (3-4 речення). Використай прикметники.

Читання

Тема. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі "Дорога, що нікуди не вела"(с. 105- 107)

 Опрацюйте відео за посиланням

   Опрацювання казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».(с. 105- 107)

— Чи сподобалася вам казка?

— Які почуття вона у вас викликала?

— Над чим примусила замислитись.

Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.

— Де розходилися три дороги?

— Куди вела кожна з них?

— Яка дорога найбільше цікавила Мартіно?

— Яким був Мартіно?

— Чому люди прозвали його Вперта Толова?

— Як він до цього ставився?

— Коли Мартіно попрямував таємничою дорогою?

— Якою була ця дорога?

— Знайдіть та прочитайте її опис.

— Які слова свідчать про те, що дорога була нелегкою?

— Хто зустрів Мартіно?

— Про що він розмірковував, побачивши пса?

— Куди його привів пес?

— Яким перед ним постав палац?

— Хто стояв на балконі?

— Як зустріла його прекрасна сеньйора?

— Яка розмова відбулася між ними?

— Що подарувала йому сеньйора?

— Про кого він думав, вибираючи речі?

— Хто допоміг йому повернутися до села?

— Як зустріли його односельці?

— Чи повірили в його розповідь?

— Чому інші мешканці села поверталися ні з чим?

Характеристика головного героя.

— Серед поданих слів оберіть ті, що характеризують Мартіно.

Скупий, впертий, жорстокий, брехливий, наполегливий, відвертий, сміливий, підступний, настирливий, турботливий,

 ПІДСУМОК УРОКУ

— Який твір читали на уроці?

— Чого він нас навчає?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Переказувати казку (с. 105-107).

Математика

Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354- 138. Розв'язування рівнянь і задач. (№№ 213- 222)

Опрацювати посилання 

Виконати письмово 216, 219, 220

Домашнє завдання 221, 222

Я досліджую світ

Тема. Як комахи заселили нашу планету? (с. 93-94) 

Перегляньте відео:


Опрацюйте презентацію

Опрацювати статтю у підручнику (с. 93-94)

Технології і дизайн

Тема. Морозиво - ріжок. Виготовлення морозива за зразком.

Перегляньте посилання 

Зробіть морозиво у техніці оригамі.



















Немає коментарів:

Дописати коментар