Українська мова
Розвиток мовлення. ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ЗА СКЛАДЕНИМ ПЛАНОМ
1. Ознайомлення з текстом
— Уважно послухайте текст.
ГОРОБЕНЯТКО
Був сонячний день. Федір грався на подвір’ї.
Раптом він побачив у траві маленьке горобенятко. Пір’ячко було мокре.
Одна ніжка поламана. Хлопчик забрав його і приніс до хати. Федір зробив
гороб’яче гніздечко. Вимостив його м’яким пір’ячком.
Десять днів жив горобчик у хлопчика. Федір уважно доглядав його. Потім випустив пташку на волю.
2. Відповіді на запитання за змістом прослуханого
— Як звали хлопчика?
— Де він грався?
— Кого побачив у траві Федір?
— Як виглядало горобенятко?
— Що зробив хлопчик?
— Що він зробив?
— Скільки днів горобенятко жило у Федора?
— Як хлопчик доглядав пташеня?
— Що зробив Федір, коли горобенятко одужало?
3. Повторне слухання тексту. Переказ
4. Аналіз тексту. Складання плану
— Визначте тип тексту. (Розповідь)
— Визначте тему тексту. (Про маленького горобчика)
— Яка головна думка тексту? (Потрібно допомагати птахам.)
— Зі скількох частин складається текст?
— Скільки частин ви почули у поданому тексті?
— Назвіть зачин; основну частину; кінцівку.
План
1. Федір грався на подвір’ї.
2. Хлопчик знайшов горобенятко.
3. Федір доглядає горобенятко.
4. Пташка на волі.
5. Словникова робота.
Подвір'я, пір'ячко, гороб'яче, м'яким, побачив, поламана, зробив, вимостив, доглядав, приніс.
6. Слухання тексту втретє.
7. Записування тексту в зошити.
— Користуючись планом та картками зі словниковими словами, напишіть переказ тексту. Не забувайте кожну частину писати з абзацу.
8. Перевірка написаного. Виправлення помилок.
Математика
Тема. Перевірка правильності ділення з остачею. Розв'язування задач (№№ 515- 523)
Опрацюйте відео сьогоднішнього уроку:
Виконайте завдання на с.94-95, №516, 519, 521 (письмово),
(пояснення у відео).
(пояснення у відео).
Самостійно № 522, 523
Я досліджую світ
Тема. Що вивчає екологія?
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.
2. Опрацюйте у підручнику с. 118 - 119
Немає коментарів:
Дописати коментар