середа, 14 квітня 2021 р.

14.04

Українська мова

Тема. Встановлюю зв'язок слів у реченні.Складання речень (с. 133-134)

 1. Опрацюйте відео: 

2. Опрацюйте у підручнику с.133 - 134, впр. 1 - 9,

 впр.1, 2, 3, 6, 8 (письмово),(пояснення у відео)

Читання

Тема. Цінність дружби. "Я друзів не продаю" (с. 136 - 137)

Сьогодні на уроці ви прочитаєте другий твір Нани Деменкової, у якому розкривається різне ставлення персонажів до дружби.

Продовжимо вчитися визначати головну думку твору.

Прочитайте оповідання мовчки.

Дайте відповіді на запитання:

  • Хто дійові особи твору? ( Дівчинка, котра збирала папірці, та хлопчик, який мав друга)
  • Про що мріяла дівчинка? (Назбирати більше за всіх папірців, щоб купити собі друга)
  • Як хлопчик допоміг їй зрозуміти цінність дружби? (Він дав їй зрозуміти, що дружити краще, ніж збирати папірці для покупки друга. Адже справжнього друга не можна купити, але його можна знайти.) 
  • У якому реченні висловлене основне? (Подумайте самі)

Придумайте оповідання, схоже на прочитане за головною думкою. 

Математика

Тема.  Ділення з остачею.

Виконайте тест, щоб перевірити знання з математики про ділення з остачею.

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua 
Код доступу  9508981
                                  Коротке пояснення:
  • При діленні остача завжди менша за дільник.
  • Виконавши ділення з остачею, учні перевіряють, чи отримана остача є меншою за дільник. Якщо остача більша за дільник, то ділення можна продовжити.

Висновок. Кількість остач (з нулем) дорівнює дільнику. Отже, при діленні на 5 можуть бути п'ять остач: 0; 1; 2; 3; 4; при діленні на 7 — 0; 1,2; 3; 4; 5; 6.

 Яка найбільша остача може бути при діленні на 8 ? (7)

  Я досліджую світ

Тема. Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці й у водоймі? (с. 120-121) 

1. Опрацюйте презентацію за посиланням

 2. Опрацюйте у підручнику с. 120-121

Технології і дизайн

Тема. Кульбабки. Виготовлення композиції з кульбабок.

 Виготов композицію з кульбабок.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар